Number of the records: 1  

Marketingová komunikace


  1.  Pecháčková, Jarmila - Author
    Vyd. 1. - Praha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001 - 63 s. ; 20 cm
    ISBN 80-7312-006-2
    Prevence se musí vyplatit
     sociální komunikace  marketingová komunikace  public relations  prevence kriminality
     příručky
    Title statementMarketingová komunikace : metodika komunikačních aktivit na podporu realizace projektů prevence kriminality na místní úrovni s použitím principů marketingové komunikace / [zpracovala Jarmila Pecháčková]
    Main entry-name Pecháčková, Jarmila (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001
    Phys.des.63 s. ; 20 cm
    ISBN80-7312-006-2
    National bibl. num.cnb001035323
    Edition Prevence se musí vyplatit
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NotePříručka pro koordinátory prevence kriminality
    Another responsib. Česko. Ministerstvo vnitra. Odbor prevence kriminality
    Subj. Headings sociální komunikace * marketingová komunikace * public relations * prevence kriminality
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 659.4 , 343.85 , 316.77 , 658.8:316.77 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.