Number of the records: 1
Marketingová komunikace
Pecháčková, Jarmila - Author
Vyd. 1. - Praha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001 - 63 s. ; 20 cm
ISBN 80-7312-006-2
Prevence se musí vyplatit
sociální komunikace marketingová komunikace public relations prevence kriminality
příručkyTitle statement Marketingová komunikace : metodika komunikačních aktivit na podporu realizace projektů prevence kriminality na místní úrovni s použitím principů marketingové komunikace / [zpracovala Jarmila Pecháčková] Main entry-name Pecháčková, Jarmila (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001 Phys.des. 63 s. ; 20 cm ISBN 80-7312-006-2 National bibl. num. cnb001035323 Edition Prevence se musí vyplatit Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Users/Intended Audience Note Příručka pro koordinátory prevence kriminality Another responsib. Česko. Ministerstvo vnitra. Odbor prevence kriminality
Subj. Headings sociální komunikace * marketingová komunikace * public relations * prevence kriminality Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 659.4 , 343.85 , 316.77 , 658.8:316.77 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1