Number of the records: 1  

Předcházíme poruchám učení

  1. SYS1273256
    LBL
      
    01994nam-a2200529-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231110085802.6
    007
      
    ta
    008
      
    160408s2016----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002791741
    020
      
    $a 978-80-262-1082-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)953516122
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h ger
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 616.89-008.43 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.5 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    080
      
    $a (076.5) $2 MRF
    100
    1-
    $a Sindelar, Brigitte, $d 1952- $7 skuk0005267 $4 aut
    240
    10
    $a Hurra, ich kann's. $l Česky
    245
    10
    $a Předcházíme poruchám učení : $b soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě / $c Brigitte Sindelarová ; z německého originálu Hurra, ich kann's přeložila Věra Pokorná
    250
      
    $a Vydání šesté
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2016
    300
      
    $a 63 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm + $e soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace)
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Název z obálky
    500
      
    $a Brožura a soubor úkolů na volných listech ve společném papírovém přebalu
    520
    3-
    $a Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.??Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026210825 $2 Zbozi.cz
    650
    07
    $a specifické poruchy učení $7 ph125888 $2 czenas
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    650
    07
    $a děti školního věku $7 ph119714 $2 czenas
    650
    07
    $a výchova a vzdělávání $7 ph127419 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    655
    -7
    $a praktická cvičení $7 fd133118 $2 czenas
    700
    1-
    $a Pokorná, Věra $7 jk01100020 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.