Number of the records: 1
SYS 1273256 LBL 01994nam-a2200529-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231110085802.6 007 ta 008 160408s2016----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002791741 020 $a 978-80-262-1082-5 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)953516122 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda 041 1-
$a cze $h ger 072 -7
$a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 080 $a 616.89-008.43 $2 MRF 080 $a 316.346.32-053.4 $2 MRF 080 $a 316.346.32-053.5 $2 MRF 080 $a 37.0 $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 080 $a (076.5) $2 MRF 100 1-
$a Sindelar, Brigitte, $d 1952- $7 skuk0005267 $4 aut 240 10
$a Hurra, ich kann's. $l Česky 245 10
$a Předcházíme poruchám učení : $b soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě / $c Brigitte Sindelarová ; z německého originálu Hurra, ich kann's přeložila Věra Pokorná 250 $a Vydání šesté 264 -1
$a Praha : $b Portál, $c 2016 300 $a 63 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm + $e soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace) 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Název z obálky 500 $a Brožura a soubor úkolů na volných listech ve společném papírovém přebalu 520 3-
$a Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.??Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026210825 $2 Zbozi.cz 650 07
$a specifické poruchy učení $7 ph125888 $2 czenas 650 07
$a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas 650 07
$a děti školního věku $7 ph119714 $2 czenas 650 07
$a výchova a vzdělávání $7 ph127419 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 655 -7
$a praktická cvičení $7 fd133118 $2 czenas 700 1-
$a Pokorná, Věra $7 jk01100020 $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1