Number of the records: 1  

Radost ze života a umírání v pokoji

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bstan-'dzin-rgya-mtsho, 1935- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Pragma, 1998 - 235 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7205-582-8
    Základní učení tibetského buddhismu
      Toman, Pavel - Translator
     učení buddhismu  buddhismus  duchovní cvičení  duchovní poznání  sebepoznání  meditace
     příručky
    Call numberC 404.585
    Umístění 24 - Buddhismus
    Radost ze života a umírání v pokoji
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 404.585   
    Rožnov k vypůjčeníC 404.585 R   

    Title statementRadost ze života a umírání v pokoji / jeho svatost tibetský dalajlama ; [z angličtiny přeložil Pavel Toman]
    Main entry-name Bstan-'dzin-rgya-mtsho, dalajlama XIV., 1935- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Pragma, 1998
    Phys.des.235 s. ; 21 cm
    ISBN80-7205-582-8
    National bibl. num.cnb000326937
    Edition Základní učení tibetského buddhismu
    Another responsib. Toman, Pavel (Translator)
    Subj. Headings učení buddhismu * buddhismus * duchovní cvičení * duchovní poznání * sebepoznání * meditace
    Form, Genre příručky
    Conspect22/24 - Náboženství Dálného východu. Indická náboženství. Hinduismus. Buddhismus
    UDC 24-1/-9 , 24-584.7 , 165.322 , 22/24-583 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru24 - Buddhismus
    Document kindBOOKS
    Radost ze života a umírání v pokoji
    Kniha přináší pohled na tradiční buddhistickou nauku v moderním pojetí autora, který je nejvyšším představitelem tibetského buddhismu. Dalajlama svou knihu označuje za pomůcku pro ty, kteří nemají dostatek času nebo příležitostí k rozsáhlejšímu studiu nauky. Proto je toto dílo zaměřeno velmi prakticky, s pochopením pro situaci dnešního - i západního - člověka, a obsahuje konkrétní meditační cvičení, jejichž úkolem je vést čtenáře, aby probudil svou mysl a tak vstoupil do koloběhu existence. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.