Number of the records: 1
Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole
SYS 0872248 LBL 02258nam-a2200637-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240524223924.2 007 ta 008 180524s2018----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002997071 020 $a 978-80-7225-453-8 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1043889395 040 $a ABA001 $b cze $e rda 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 080 $a 376.1-056.49 $2 MRF 080 $a 373.3.011.3-052-056.49 $2 MRF 080 $a 616.89-008.447 $2 MRF 080 $a 616.89-008.44-053.2 $2 MRF 080 $a 37.064.2 $2 MRF 080 $a 376 $2 MRF 080 $a 37.03:364-212 $2 MRF 080 $a 373.3 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Jařabáč, Ivan, $d 1962- $7 hka2015894510 $4 aut 245 10
$a Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole / $c Ivan Jařabáč 250 $a Vydání první 264 -1
$a Ostrava : $b Montanex, $c 2018 300 $a 112 stran : $b ilustrace (některé barevné) ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Ze zkušeností pedagogů 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Je až příliš snadné odsoudit dnešní děti a mládež, že se neumí chovat, že si neváží hodnot práce druhých lidí, že jejich přístup k práci je negativní, zejména pak pokud se jedná o žáky s určitým handicapem, např. o žáky s poruchami emocí a chování. Mnohem těžší je tyto žáky a mládež vychovávat, najít k nim cestu důvěry, získat si přirozenou autoritu, usilovat o jejich vzdělání, být ochotni jim věnovat svůj volný čas i v mimoškolní činnosti. Odborná publikace Kontrakt jako předpoklad "reedukace" žáka s poruchou emocí a chování na základní škole se zabývá prevencí, výchovou, edukací a reedukací žáků s poruchami emocí a chování na základní škole. Teoretická část odborné publikace se zabývá pojmy, terminologií, klasifikací a etiologií poruch emocí a chování. Následně se věnuje neagresivním a agresivním poruchám chování a sociálně výchovné intervenci, která je poskytována dětem, mladistvým, rodinám a dalším výchovným subjektům. V závěru teoretické části publikace je popisována edukace a reedukace jedinců s poruchou emocí a chování v segregovaném prostředí a edukace a prevence žáků s poruchami emocí a chování v hlavním proudu vzdělávání. V aplikační části odborné knihy je uvedena implementace kontraktu (dohody) o spolupráci mezi rodiči, školou a žákem s poruchou emocí a chování ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole v Ostravě-Hrabůvce. Pomocí "behaviorálního managementu" učitele, který ve třídě vzdělává a vychovává žáka s problémy v chování nebo žáka s poruchami emocí a chování, dochází ke korekci nežádoucího chování ve škole. Vnímavý čtenář (zejména učitelé) odborné publikace zcela jistě využije uvedené implementace kontraktu (dohody) s žákem ve výchovně vzdělávacím procesu na základní nebo střední škole pro reedukaci žáků s poruchou emocí a chování v pedagogické praxi. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072254538 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a etopedie $7 ph120024 $2 czenas 650 07
$a problémoví žáci $7 ph274386 $2 czenas 650 07
$a poruchy chování $7 ph124386 $2 czenas 650 07
$a emoční poruchy v dětství a dospívání $7 ph436725 $2 czenas 650 07
$a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas 650 07
$a reedukace $7 ph395736 $2 czenas 650 07
$a prevence (sociální problémy) $7 ph138923 $2 czenas 650 07
$a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Ze zkušeností pedagogů (Montanex) 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1