Number of the records: 1  

Co je nového v počítačových hrách

  1. SYS0868650
    LBL
      
    01189nam-a2200385-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20190904082044.9
    007
      
    ta
    008
      
    190528s2019----xr-----e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003099676
    020
      
    $a 978-80-906751-9-3 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)1119079196
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 3 $x Společenské vědy $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 004.9:793.7/794 $2 MRF
    080
      
    $a 793.7/794:004.9 $2 MRF
    080
      
    $a 3:793.7/794:004.9 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bendová, Helena, $d 1976- $7 js20060120009 $4 aut
    245
    10
    $a Co je nového v počítačových hrách / $c Helena Bendová
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Nová beseda, $c 2019
    300
      
    $a 109 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a CJN ; $v 14
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech. Kniha přiblíží nejpodstatnější současné proudy ve vědeckém myšlení o počítačových hrách v rámci tzv. herních studiií. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090675193 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a počítačové hry $7 ph124512 $2 czenas
    650
    07
    $a herní studia (věda) $7 ph1038030 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    830
    -0
    $a Co je nového ; $v 14
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.