Number of the records: 1  

Náš ředitel je krysí upír!

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Butchart, Pamela - Author
    První české vydání - 271 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-256-2260-5
      Flintham, Thomas - Illustrator   Bičíková, Romana, - Translator   Bičíková, Zuzana - Translator
     skotské příběhy (anglicky)  publikace pro děti
    Call numberC 378.899 Nejmenší čtenáři
    Náš ředitel je krysí upír!
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 378.899 b   

    Uniform title My head teacher is a vampire rat!. Česky
    Title statementNáš ředitel je krysí upír! / Pamela Butchart ; ilustroval Thomas Flintham
    Varying form of titleObálkový podnázev: Krutopřísná Líza a její parta
    Main entry-name Butchart, Pamela (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., 2018
    Phys.des.271 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-256-2260-5
    National bibl. num.cnb002992129
    NoteZ angličtiny přeložily Romana Bičíková, Zuzana Bičíková
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 7 let
    Another responsib. Flintham, Thomas (Illustrator)
    Bičíková, Romana, 1986- (Translator)
    Bičíková, Zuzana (Translator)
    Form, Genre skotské příběhy (anglicky) * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111(410.5)-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Náš ředitel je krysí upír!
    Ve škole hrozí vážné nebezpečí, a do některých míst je dokonce přísný zákaz vstupu. Zatéká do střechy? Nebo je pravda, co se říká, a třídy jsou zamořené krysami? Nový ředitel tomu nasadí korunu – podle jeho chování je zcela jasné, že je to upír! Parta ze 3.A musí shromáždit důkazy, aby mohla povolat armádu. Protože tohle je jejich škola a oni se rozhodně nehodlají vzdát bez boje! Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.