Number of the records: 1  

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Lošťáková, Hana, 1953- - Author
    První vydání - 310 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-0419-2
    Expert
     strategický marketing  marketingový management  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Call numberC 377.778
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.778   

    Title statementNástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv
    Main entry-name Lošťáková, Hana, 1953- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2017
    Phys.des.310 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0419-2
    National bibl. num.cnb002903867
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings strategický marketing * marketingový management * řízení vztahů se zákazníky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.21 , 658.8:005 , 005.346 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
    Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.