Number of the records: 1  

Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Divoká, Jana, 1975- - Author
    Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-88163-72-5
     problémoví žáci  děti se zdravotním postižením  poruchy chování  podpůrná opatření (vzdělávání)  speciální vzdělávací potřeby  učitel a žák  rodiče a děti
     příručky  příběhy
    Call numberC 374.467
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 374.467   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 374.467 SV   

    Title statementJak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole / Jana Divoká a kol.
    Main entry-name Divoká, Jana, 1975- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : Pasparta, 2017
    Phys.des.135 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-88163-72-5
    National bibl. num.cnb002941160
    NoteObálkový podnázev: z pohledu dítěte, rodiče a učitele. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Subj. Headings problémoví žáci * děti se zdravotním postižením * poruchy chování * podpůrná opatření (vzdělávání) * speciální vzdělávací potřeby * učitel a žák * rodiče a děti
    Form, Genre příručky * příběhy
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 373.3.011.3-052-056.49 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 616.89-008.447 , 37.04 , 37.064.2 , 316.362.1-055.52-055.62 , (035) , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole
    Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole.Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy "problémového chování" ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.