Number of the records: 1  

Moderní pedagogika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Průcha, Jan, 1934-2021 - Author
    Šesté, aktualizované a doplněné vydání - 483 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1228-7
     pedagogika
     učebnice
    Call numberC 374.195
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Moderní pedagogika
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 374.195 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)C 374.195   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.09.2024)C 374.195 v2   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 374.195 v1   

    Title statementModerní pedagogika / Jan Průcha
    Main entry-name Průcha, Jan, 1934-2021 (Author)
    Edition statementŠesté, aktualizované a doplněné vydání
    PublicationPraha : Portál, 2017
    Phys.des.483 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1228-7
    National bibl. num.cnb002905401
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings pedagogika
    Form, Genre učebnice
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 37.01 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Moderní pedagogika
    Existuje už mnoho knih o tom, jak by měla vypadat "ideální" škola nebo učitel. Víme však, co se opravdu děje ve školách? Co si z nich děti vlastně odnášejí? Jaké je naše školství ve srovnání se světem? A kam vlastně směřuje moderní pedagogické myšlení? Na tyto a další otázky odpovídá ojedinělá publikace, která se po svém prvním vydání rychle stala základní učebnicí i referenčním dílem pro všechny, kdo se zabývají vzděláváním. Autor na řadě příkladů ukazuje, jaké otázky si dnes klade věda o edukaci, jakých prostředků používá k jejich objasnění a k jakým, často překvapivým, závěrům dochází. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.