Number of the records: 1  

A co já s tím?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bradley, Jana, 1971- - Author
    Vydání první - 169 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7402-280-7
     školství  školství  děti se zdravotním postižením  asistenti pedagogů  asistenti pedagogů  speciální pedagogika  speciální andragogika  asistenti pedagogů  osobní asistence
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 370.946
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    A co já s tím?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 370.946 v2   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 370.946 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 370.946 a   
    Rožnov vypůjčeno (do *22.11.2019)C 370.946 R   

    Title statementA co já s tím? : integrace, nebo desegregace? speciálně pedagogické úvahy a odborné postřehy asistenta pedagoga / Jana Bradley
    Main entry-name Bradley, Jana, 1971- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationProstějov : Computer Media, 2016
    Phys.des.169 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7402-280-7 Kč 260.00
    National bibl. num.cnb002878070
    Subj. Headings školství - Česko * školství - Spojené státy americké * děti se zdravotním postižením - Česko * asistenti pedagogů - Česko * asistenti pedagogů - Spojené státy americké * speciální pedagogika - Česko * speciální andragogika - Spojené státy americké * asistenti pedagogů * osobní asistence
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.09 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 376:37.013.83 , 376 , 37.011.3-051-021.633 , 364-787.22 , (437.3) , (73) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    A co já s tím?
    Velmi aktuální kniha zabývající se tématem integrace, inkluze a desegregace. Autorkou je Jana Bradley, jež působila jako asistentka pedagoga v USA i v ČR. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.