Number of the records: 1  

Otázky psychologie učení


  1.  Jiránek, František, 1914-1977 - Author
    1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 - 138 s. ; 8°
    Vysokoškolské učebnice
      Lomová, Božena - Author   Holubář, Zdeněk, - Author
     učení  psychologie dítěte  děti školního věku
     studie
    Call numberC 59.958
    Umístění
    Otázky psychologie učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.958   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.958 v1   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementOtázky psychologie učení : chápání pořádacích a syntaktických vztahů u dětí / Autoři: Fr. Jiránek, Zd. Holubář, B. Lomová
    Main entry-name Jiránek, František, 1914-1977 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 (Brno : Rudé právo)
    Phys.des.138 s. ; 8°
    National bibl. num.cnb000443801
    Edition Vysokoškolské učebnice (Státní pedagogické nakladatelství)
    Note3500 výt.. Přehl. lit.. Jmenný a věcný rejstřík. S tb. v textu. Vazba: Mirek Jura
    Another responsib. Lomová, Božena (Author)
    Holubář, Zdeněk, 1927-1998 (Author)
    Subj. Headings učení - teorie * psychologie dítěte * děti školního věku
    Form, Genre studie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC (048.8) , 159.953.5 , 316.346.32-053.5 , 159.922.7
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Otázky psychologie učení
    První část monografie, která je úvodem do problematiky, seznamuje rámcově s některými názory a výzkumy v této oblasti. Hlavní výklad je zaměřen na osvětlení teoretických otázek a naznačuje výzkumné problémy a metody abstrakce pořádacích a syntaktických vztahů u dětí ve věku od 3 do 9 let. Poslední kapitola informuje o průběhu konkrétně prováděného výzkumu, jehož výsledky analyzuje a hodnotí z hlediska využití ve školní praxi. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.