Number of the records: 1  

Když se školy učí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 196 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-210-6130-9 (brož.)
      Pol, Milan, - Author
     management školy  učící se organizace  základní školy
     kolektivní monografie
    Call numberC 358.730
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Když se školy učí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.730   

    Title statementKdyž se školy učí / Milan Pol ... [et al.]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2013
    Phys.des.196 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-210-6130-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002461830
    Note500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Pol, Milan, 1961- (Author)
    Subj. Headings management školy * učící se organizace * základní školy - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091:005.25 , 005.336.4 , 373.3 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Když se školy učí
    Publikace se zabývá organizačním učením ve školách. Autoři nejdříve zmapovali dosavadní výzkumy a teorie spojené s organizačním učením obecně a specificky pak s organizačním učením ve školním prostředí – o tom pojednávají v úvodní kapitole. Poté informují o empirickém výzkumu, který se znalostí teorie a výzkumů provedli na základních školách v České republice. Pro tento účel byl využit smíšený výzkumný design – v kvalitativní fázi šlo o vícečetnou případovou studii, kvantitativní fáze proběhla cestou dotazníkového šetření. Tím se podařilo získat řadu významných poznatků o procesech organizačního učení a jejich vedení a řízení. Další části publikace tak přinášejí informace o obsahovém zaměření a strukturním uspořádání organizačního učení ve školách, o jeho aktérech a způsobech podpory. Zvláštní pozornost věnují autoři podpůrným faktorům organizačního učení a také některým morálním dilematům spojeným s vedením a řízením procesů organizačního učení ve školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.