Number of the records: 1  

Hodnota a e-business

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Klapalová, Alena, 1964- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 179 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5506-3 (brož.)
     hodnotový management  informační technologie  komunikační technologie  podnikatelské sítě  elektronické podnikání
     monografie
    Call numberC 358.700
    Umístění 005.5 - Metody řízení. Plánování. Kontrola
    Hodnota a e-business
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.700   

    Title statementHodnota a e-business / Alena Klapalová
    Main entry-name Klapalová, Alena, 1964- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Phys.des.179 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5506-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002342600
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
    Subj. Headings hodnotový management * informační technologie * komunikační technologie * podnikatelské sítě * elektronické podnikání
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 005:330.133.1 , 004 , 621.39+004.7 , 005.56 , 658.114:004.738 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.5 - Metody řízení. Plánování. Kontrola
    Document kindBOOKS
    Hodnota a e-business
    Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.