Number of the records: 1
Geografické informační systémy ve školách
Novotná, Marie, 1953- - Author
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2012 - 154 s. : il. (převážně barev.), mapy ; 21 cm
ISBN 978-80-7380-385-8 (brož.)
Čechurová, Monika, - Author Bouda, Jakub, - Author
geoinformatika geografické informační systémy
učební textyCall number C 349.208 Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Title statement Geografické informační systémy ve školách / Marie Novotná, Monika Čechurová, Jakub Bouda Main entry-name Novotná, Marie, 1953- (Author) Issue data Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2012 Phys.des. 154 s. : il. (převážně barev.), mapy ; 21 cm ISBN 978-80-7380-385-8 (brož.) National bibl. num. cnb002375483 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Čechurová, Monika, 1971- (Author)
Bouda, Jakub, 1986- (Author)
Subj. Headings geoinformatika * geografické informační systémy Form, Genre učební texty Conspect 004 - Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 004:91 , 004.9:91 , (07) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Document kind BOOKS Žijeme v informační společnosti, informace se na nás valí ze všech směrů a musíme se učit je správně využívat. Specifickým druhem informací jsou geoinformace – informace, u nichž známe údaje o jejich lokalizaci na Zemi. Žáci a studenti by se měli učit nejen geoinformace vyhledávat, ale také s nimi pracovat, především je analyzovat a tvořit různé mapové výstupy. A zde se setkáváme s problémy, protože rychlý vývoj geoinformatiky nestačila většina učitelů zachytit a na školách není k dispozici vhodný software, který by umožňoval tvořit z geoinformací vlastní geodata a mapy k analýzám nebo k prezentaci. Účelem publikace je poskytnout podstatné geoinformatické znalosti a dovednosti, ukázat možnosti využívání těchto technologií při výuce předmětů, kde se setkáváme s prostorově lokalizovanou informací. Takovým předmětem je především zeměpis (geografie), jehož podstatným obsahem by dnes mělo být naučit se geoinformace zpracovávat. Smysluplné využití těchto technologií lze nalézt také v biologii, historii i jiných školních předmětech. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1