Number of the records: 1
Marketing management II
book
Slabá, Marie, 1980- - Author
1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 - 1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
ISBN 978-80-87278-74-1
Švejdová, Gabriela - Author
marketingový management mezinárodní marketing
učebnice vysokých škol CD-ROMCall number CDK 527 Title statement Marketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová Main entry-name Slabá, Marie, 1980- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 Phys.des. 1 CD-ROM : barev. ; 12 cm ISBN 978-80-87278-74-1 National bibl. num. cnb002341146 Note Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Another responsib. Švejdová, Gabriela (Author)
Subj. Headings marketingový management * mezinárodní marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * CD-ROM Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005 , 658.8:339.564 , (07) , (0.034.44) Country Česko Language čeština Document kind ELECTRONIC RESOURCES Loading…
Number of the records: 1