Number of the records: 1  

Dítě v osobnostním pojetí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Helus, Zdeněk, 1935-2016 - Author
    2., přeprac. a rozš. vyd. - Praha : Portál, 2009 - 286 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-628-5 (brož.)
    Pedagogická praxe
     dětství  osobnostní a sociální výchova  psychologie dítěte  vývoj osobnosti
     monografie
    Call numberC 338.014
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Dítě v osobnostním pojetí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 14.06.2024)C 338.014   

    Title statementDítě v osobnostním pojetí : obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče / Zdeněk Helus
    Main entry-name Helus, Zdeněk, 1935-2016 (Author)
    Edition statement2., přeprac. a rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Portál, 2009
    Phys.des.286 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-628-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb001968203
    Edition Pedagogická praxe (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Subj. Headings dětství * osobnostní a sociální výchova * psychologie dítěte * vývoj osobnosti
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 159.922.73 , 37.032/.035 , 159.922.7 , 159.923.2 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091968203_1.pdf
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Dítě v osobnostním pojetí
    O obratu k dítěti a výchovné úloze školy se často mluví. Náš přední odborník v oblasti výchovy a socializace člověka ukazuje, jaký konkrétní obsah může a má tento obrat v praxi školy i rodinné výchovy mít. Uvádí důležité poznatky psychologie, sociálních věd a dalších oborů, které pomohou vychovateli převzít větší odpovědnost za příznivé působení na osobnost dítěte. Autor ukazuje historické kořeny potřeby obratu k dítěti a analyzuje i současné podmínky života mladé generace, které představují jak vývojové šance, tak i rizika. Vysvětluje, co konkrétně znamená „vidět v dítěti vznikající a rozvíjející se osobnost“, a jaké to na vychovatele klade nároky. Zvláštní pozornost věnuje tzv. citlivým (zlomovým či kritickými) údobím a událostem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.