Number of the records: 1  

Od sedmi do jedenácti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Viktorová, Ida, 1959- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2009 - 153 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-1630-8 (brož.)
     literární práce dětí a mládeže  psaný projev  literární styl  literární texty  děti školního věku
     studie
    Call numberC 336.847
    Umístění 808.1/.2 - Literární tvorba. Tvůrčí psaní. Redakční práce
    Od sedmi do jedenácti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 336.847   

    Title statementOd sedmi do jedenácti : jak děti mladšího školního věku píší literaturu / Ida Viktorová
    Main entry-name Viktorová, Ida, 1959- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2009
    Phys.des.153 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-1630-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001859482
    NoteNa zadní s. obálky: Pražská skupina školní etnografie
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Univerzita Karlova
    Pražská skupina školní etnografie (Other)
    Subj. Headings literární práce dětí a mládeže * psaný projev * literární styl * literární texty * děti školního věku
    Form, Genre studie
    Conspect808 - Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost
    UDC 316.346.32-053.5 , 801.82 , 82.08 , 81'42 , 808.1-053.2 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru808.1/.2 - Literární tvorba. Tvůrčí psaní. Redakční práce
    Document kindBOOKS
    Od sedmi do jedenácti
    Od sedmi do jedenácti – Jak děti mladšího školního věku píší literaturu - Ida Viktorová. Ve své psychologické práci se autorka věnuje vývoji psaní a písemných textů u dětí mladšího školního věku. Kniha pojímá dětský text na rozhraní významů literární jako psaný a literární jako umělecký. Sleduje vývoj písemností u dětí od nástupu do školy do počátku puberty, od stadia relativní negramotnosti do věku zvládnutí základů písemné kultury. Kromě představení různých typů dětských textů v jejich vývoji, si všímá i obecnějších témat, jako jsou nápodoba a vlastní autorství, vztah pisatele ke čtenářství, rejstřík textových žánrů, práce s písmem v dětské skupině nebo podoby orální a skripturální kultury v dětské písemné produkci. Publikace se odkazuje k přístupům Pražské skupiny školní etnografie. Je určena odborné veřejnosti, psychologům, pedagogům, studentům a rodičům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.