Number of the records: 1
Pavlů, Dušan, 1948- - Author
1. vyd. - [Praha] : Professional Publishing, 2009 - 380 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-86946-38-2
veletrhy marketingová komunikace mediální komunikace reklama a propagace konkurenceschopnost
učebnice vysokých školCall number C 337.053 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing / Dušan Pavlů Main entry-name Pavlů, Dušan, 1948- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data [Praha] : Professional Publishing, 2009 Phys.des. 380 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-86946-38-2 National bibl. num. cnb001996125 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Users/Intended Audience Note Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy Language note Část. souběžný anglický text, anglické resumé Subj. Headings veletrhy * marketingová komunikace * mediální komunikace * reklama a propagace * konkurenceschopnost Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.174 , 658.8:316.77 , 316.772.4 , 659.1 , 005.332.4 , (075.8) Country Česko Language čeština ; angličtina Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1