Number of the records: 1
7 principů masového marketingu
Earls, Mark - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - xv, 277 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-1911-2 (brož.)
Praxe manažera
marketingová komunikace spotřebitelské chování sociální interakce hromadné chování
příručkyCall number C 332.306 Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování Title statement 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] Portion of title Jak dostat dav na svou stranu Varying form of title Sedm principů masového marketingu Main entry-name Earls, Mark (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2008 Phys.des. xv, 277 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1911-2 (brož.) National bibl. num. cnb001793921 Edition Praxe manažera (Computer Press) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature Subj. Headings marketingová komunikace * spotřebitelské chování * sociální interakce * hromadné chování Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 , 366.1 , 316.454.54 , 316.454.3 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.6 - Sociální psychologie. Chování Document kind BOOKS Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci. Autor se snaží vysvětlit: - „proč“ – příčiny našeho úsilí ovlivňovat chování skupiny lidí - „jak“ – mechanismus masového chování Mark Earls je odvážný ve svých koncepcích a v jejich uvádění do praxe a ve své knize nabízí radikální novou teorii masového chování. O autorovi: Mark Earls je čelním světovým odborníkem v oblasti komunikace, brand managementu, marketingu a zákaznického chování. Obvykle odmítá přijmout „obecné pravdy“ a snaží se nás přimět k usilovnému přemýšlení o tom, jak docílit co nejlepších výsledků. Působil na vedoucích pozicích v několika významných společnostech, v poslední době pracoval jako ředitel Výboru pro globální plánování v Ogilvy. Odborníci v oblasti komunikace si vysoce cení jeho práce a považují jej za jednu z nejvíce inspirujících a novátorských osobností. O jeho první knize Welcome to the Creative Age se hodně diskutovalo a byla přeložena do několika jazyků. O Marka Earlse je velký zájem jako o mluvčího na konferencích po celém světě, doposud přednášel např. ve Velké Británii, Spojených státech amerických, Argentině, Francii, Estonsku, Švédsku, Dánsku, Finsku a Španělsku. Publikace: 7 principů masového marketingu - Mark Earls. 7 principů masového marketingu - Mark Earls. Jak dostat dav na svoji stranuKnihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1