Number of the records: 1  

Aplikace Monitor

  1. SYS0080944
    LBL
      
    01277nam^a2200373^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200619001522.7
    007
      
    ta
    008
      
    080506s2008----xr-ak--f-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001803163
    020
      
    $a (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)237076464
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.014.542 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (036) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kuhn, Jiří, $d 1959- $7 mzk2008453301 $4 aut
    245
    10
    $a Aplikace Monitor : $b nástroj pro monitorování průběhu a výsledků pedagogických procesů / $c Jiří Kuhn, Ilona Drahotová
    246
    30
    $a Monitor
    260
      
    $a Praha : $b SEVT, $c 2008
    300
      
    $a 159 s. : $b il. (převážně barev.), formuláře ; $c 21 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Publikace vznikla jako jeden z produktů projektu Monitor, jehož realizátorem bylo Gymnázium Nymburk. Hlavním cílem projektu bylo zpracovat metodiku autoevaluace pedagogických procesů ve školách v souvislosti s očekávanými změnami po přechodu škol na vlastní školní vzdělávací plán a poskytnout školám nástroje pro monitorování postupného rozvíjení klíčových kompetencí $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025426500 $2 Web obalkyknih.cz
    610
    27
    $a Společná ochrana a monitoring vydry říční (projekt) $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávací projekty $z Česko $7 ph242428 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická evaluace $7 ph115701 $2 czenas
    655
    -7
    $a informační publikace $7 fd132454 $2 czenas
    700
    1-
    $a Drahotová, Ilona, $d 1975- $7 mzk2008453302 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.