Number of the records: 1
Český sen
Praha : Hypermarket Film : Česká televize, c2005 - 1 DVD-video (87 min.) : zvuk., barev. ; 12 cm
8596978522580
Klusák, Vít, - Director - Scenarist Remunda, Filip, - Director - Scenarist
reklamní kampaně psychologie reklamy
DVD dokumentární filmyCall number HDVD 250 Title statement Český sen [videozáznam] / scénář a režie Vít Klusák a Filip Remunda Issue data Praha : Hypermarket Film : Česká televize, c2005 Phys.des. 1 DVD-video (87 min.) : zvuk., barev. ; 12 cm Note Bonusy: nezařazené scény, krvavý a nekrvavý trailer, fotogalerie, soundtrack aj. Language note Film v češtině s českými, anglickými, francouzskými, srbskými, španělskými a ruskými titulky Another responsib. Klusák, Vít, 1980- (Director) (Scenarist)
Remunda, Filip, 1973- (Director) (Scenarist)
Subj. Headings reklamní kampaně * psychologie reklamy Form, Genre DVD * dokumentární filmy Conspect 791 - Film. Cirkus. Lidová zábava UDC 659.113.6 , 659.1:159.9 , 791.2 , (0.034.44) , (084.122)791.229.2 Country Česko Language čeština Document kind Video records 31. května 2003 - je pár minut před desátou dopolední a na parkovišti v pražských Letňanech se tlačí více jak 3000 nedočkavých lidí. Mnozí z nich svírají igelitky, někteří jsou vyzbrojeni taškou na kolečkách. Moderátor z osvětleného pódia nabádá, aby lidé využili přistavené cisterny s pitnou vodou a napili se. Asistentky rozdávají kelímky. Z reproduktorů zazní ještě jednou hyperhymna ČESKÉHO SNU: Tak zkus se dívat jako dítě, spousta věcí omámí tě... Náhle na pódium vybíhají manažeři hypermarketu, vítají se se svými zákazníky a svižně přestřihnou blyštivou pásku. Ochranka odstraňuje kovové zábrany, dav se dává do pohybu. K hypermarketu zbývá ještě 300 metrů. Lidé se rozběhnou... Chvíli na to nejrychlejší z nich oněmí: hypermarket, ke kterému doběhli, je jen velká filmová kulisa... První česká filmová reality show ČESKÝ SEN je celovečerní film o hypermarketu, který nebyl. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1