Number of the records: 1
Efektivní komunikace
Adair, John Eric, 1934- - Author
1. vyd. - Praha : Alfa Publishing, 2004 - 175 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-86851-10-9 (brož.)
Management
interpersonální komunikace manažerská komunikace obchodní komunikace veřejné vystupování
příručkyCall number C 329.933 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Title statement Efektivní komunikace / John Adair ; [překlad Kateřina Tušlová] Main entry-name Adair, John Eric, 1934- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Alfa Publishing, 2004 Phys.des. 175 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-86851-10-9 (brož.) National bibl. num. cnb001449058 Edition Management (Alfa Publishing) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Original Effective communication Subj. Headings interpersonální komunikace * manažerská komunikace * obchodní komunikace * veřejné vystupování Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.772.4 , 005.57 , 316.776 , 808.51 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Už zase zákazníci kritizovali komunikaci našich prodavačů, rozčílil se ředitel ke svým vedoucím. Chci, aby se to do příštího pondělí zlepšilo. Vedoucí se po schůzce rozešli, ale jasno neměli. Co vlastně myslí tou komunikací?. Účelem knihy je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci. Měly by vás přimět identifikovat praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit své schopnosti. Základ je, abyste porozuměli povaze komunikace, a proto se kniha věnuje tomuto tématu v první kapitole. Pět případových studií, které uvádí, ilustruje některé z hlavních komunikačních problémů a ukazuje, jak se dobrat řešení. Čtyři dovednosti, jmenovitě mluvení, naslouchání, psaní a čtení tvoří předmět 3., 4., 5. a 6. kapitoly. Všichni máme samozřejmě základy a schopnost disponovat těmito dovednostmi, takže se budeme věnovat spíše jejich zdokonalování a vypilování v kontextu každodenního pracovního života. Tři situace, které předkládají komunikační problémy, do nichž se jako vedoucí můžete dostat, budu rozebírat ve II. části. V případě pohovorů se jedná o schůzky s určitým záměrem dvou jednotlivců. Z hlediska komunikace jsou možná nejobtížnějším aspektem chvíle, kdy chválíme a kritizujeme a stejně tak kdy kritiku a chválu sami přijímáme. Ovládání komunikace v průběhu skupinových schůzek je očividně důležitá součást jakékoliv manažerské činnosti. Konečně organizace - neboli obecná situace či kontext práce manažera či manažerky - sice některé komunikační problémy řeší, na druhou stranu ale zase vytváří jiné. Z uvedeného vyplývá, že máte-li být efektivním řečníkem, je třeba, abyste rozvíjeli a pochopili své dovednosti, svoji schopnost vést komunikaci ve skupinách a svoji efektivitu v sestupných, vzestupných a postranních informačních a myšlenkových tocích v organizacích - a nesmíme opomenout ani interakce mezi organizací a jejími zákazníky. Pamatujte si, že účelem následujících stránek je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci při práci. Měly by vás přimět identifikovat některé praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit své schopnosti jednak jako komunikátoři, jednak jako manažeři Komunikace není všechno, ale je za vším. Všichni máme základy a schopnost disponovat těmito dovednostmi, proto se kniha věnuje jejich zdokonalování a vypilování v kontextu každodenního pracovního života. Máte-li aspirace řídit či vést druhé, zcela jistě potřebujete tyto dovednosti dokonale ovládat, neboť komunikaci považujeme za sourozence schopnosti vést a řídit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1