Number of the records: 1  

Dobré jméno firmy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dytrt, Zdeněk, 1930- - Author
    1. vyd. - Praha : Alfa Publishing, 2006 - 137 s. ; 25 cm
    ISBN 80-86851-45-1 (váz.)
    Management Studium
     manažerská etika  kultura organizace  personální management  společenská odpovědnost firem
     učebnice
    Call numberC 329.940
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Dobré jméno firmy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 329.940   

    Údaje o názvuDobré jméno firmy / Zdenek Dytrt
    Záhlaví-jméno Dytrt, Zdeněk, 1930- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Alfa Publishing, 2006
    Fyz.popis137 s. ; 25 cm
    ISBN80-86851-45-1 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001665191
    Edice Management Studium
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla manažerská etika * kultura organizace * personální management * společenská odpovědnost firem
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 17:658 , 005.73 , 005.95/.96 , 005.35 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Údaje o názvuQuintessenz der endgültigen Lösungen aller Streitfragen zwischen Freimaurerei und Christenthum über Geist, Gott, Himmel, Hölle, Unsterblichkeit, Freiheit etc. und der 40 Scheingründe, deren sich Freimaurer und Ungläubige bedienen, um aus Christen Heiden und Antichristen zu machen / von W. Honef
    Záhlaví-jméno Honef, W. (Autor)
    NakladatelMünchen : Druck, Verlag und Eigenthum der Liebfrauen-Druckerei, [mezi 1890-1900?]
    Fyz.popis94 stran
    PoznámkyNázev z obálky
    Dobré jméno firmy
    Publikace se snaží inspirovat pracovníky na všech stupních řídící vertikály podnikatelské sféry, kterým záleží na dobrém jménu firmy a tím i na vlastní existenci, aby naznačené cesty aplikovali v konkrétních podmínkách svého zaměstnání. Dobré jméno je nejcennější majetek firmy. Nedá se získat jinak než tvořivou prací a etickým úsilím všech zaměstnanců. A je potřeba si připomenout, že ztratit dobré jméno je mnohem rychlejší proces, než je získat. - jak překonat rutinu a neetické metody v managementu; - jaký je smysl etiky v managementu pro současnou i budoucí praxi; - vyplácí se dobrá práce, i když musí často překonávat aroganci rutinérů; - kvalitní komunikace vyžaduje etiku mezilidských vztahů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.