Number of the records: 1
SYS 0028567 LBL 01320nam^a2200385^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20200618085822.4 007 ta 008 070426s2007----xr-----e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001717642 020 $a 978-80-7261-161-4 (váz.) 035 $a (OCoLC)187296041 040 $a OLA001 $b cze $d BOA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 658.8:654.15 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Kotler, Philip, $d 1931- $7 jn20011018131 $4 aut 245 10
$a Marketing v pohybu : $b nový přístup k zisku, růstu a obnově / $c Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 2007 300 $a 171 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Knihovna světového managementu ; $v sv. 21 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatřeno úvodní poznámkou autorů k českému vydání. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072611614 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a telemarketing $7 ph381222 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Jain, Dipak C., $d 1957- $7 vse2006327418 $4 aut 700 0-
$a Suvit Maesincee, $d 1961- $7 vse2006327419 $4 aut 765 0-
$t Marketing moves $9 Česky 830 -0
$a Knihovna světového managementu ; $v sv. 21 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1