Number of the records: 1
Godin, Seth, 1960- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 187 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-151-8 (brož.)
marketing marketingová komunikace
příručkyCall number C 324.930 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě / Seth Godin ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] Main entry-name Godin, Seth, 1960- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2006 Phys.des. 187 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-151-8 (brož.) National bibl. num. cnb001689382 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original All marketers are liars Subj. Headings marketing * marketingová komunikace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8:316.77 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Seth Godin je chytrý a dobrý marketér. Proč tedy zvolil jako název knihy zrovna tento? Podle Godina jde o klasický filosofický problém a zároveň slovní hříčku: „Seth Godin říká, že všichni marketéři jsou lháři. Přičemž Godin je sám marketér. Je tedy jeho výrok pravdivý, nebo ne?“. Odpověď můžeme najít v této jeho knize, která vysvětluje, proč dobrý marketing by měl být především o vyprávění příběhů a sdílení nadšení s přáteli, které se jako myšlenkový virus šíří spontánně dál. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1