Number of the records: 1  

Marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Grosová, Stanislava - Author
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002 - 165 s. : il.
    ISBN 80-7080-505-6
     marketing  metody
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 28.299
    Umístění
    Marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 28.299   

    Title statementMarketing : principy, postupy, metody / Stanislava Grosová
    Main entry-name Grosová, Stanislava (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002
    Phys.des.165 s. : il.
    ISBN80-7080-505-6
    National bibl. num.cnb001252599
    NoteNad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta chemického inženýrství
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Chemicko-inženýrská fakulta (Other)
    Subj. Headings marketing * metody * principy
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Skriptum určené k výuce na VŠCHT Praha. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.