Number of the records: 1  

Jak psát reklamní text

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Křížek, Zdeněk, 1952- - Author
    2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 190 s. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0556-7
    Manažer
      Crha, Ivan - Author
     reklamní texty  reklama a propagace
     příručky
    Call numberC 311.452
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak psát reklamní text
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.06.2024)C 311.452   

    Title statementJak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha
    Main entry-name Křížek, Zdeněk, 1952- (Author)
    Edition statement2., výrazně rozš. a přeprac. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2003
    Phys.des.190 s. ; 23 cm
    ISBN80-247-0556-7
    National bibl. num.cnb001285779
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Crha, Ivan (Author)
    Subj. Headings reklamní texty * reklama a propagace
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 659.131.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Jak psát reklamní text
    Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.