Number of the records: 1  

Hrajeme si a tvoříme se skřítky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kalábová, Naděžda, 1966- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2005 - 254 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0990-2
    Výchova a vzdělávání
     děti školního věku  tvořivé hry  didaktické hry  dětské hry  sociálněpsychologické hry
     metodické příručky
    Call numberC 317.439
    Umístění 373.3 - Základní školství
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 317.439   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 317.439 b   

    Title statementHrajeme si a tvoříme se skřítky / Naděžda Kalábová
    Main entry-name Kalábová, Naděžda, 1966- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2005
    Phys.des.254 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-0990-2
    National bibl. num.cnb001528112
    Edition Výchova a vzdělávání
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings děti školního věku * tvořivé hry * didaktické hry * dětské hry * sociálněpsychologické hry
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.5 , 37.091.33-026.15 , 37.091.33 , 796.11 , 37.091.33:316.6 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Hrajeme si a tvoříme se skřítky
    Hrajeme si a tvoříme se skřítky
    Jak získat pozornost dětí a jak je zaujmout? Na tuto otázku spolehlivě odpoví kniha Naděždy Kalábové Hrajeme si a tvoříme se skřítky. Činnosti, které jsou zde popsány, učí děti porozumět sobě i jejich kamarádům, lépe komunikovat mezi sebou, citlivěji chápat a ovlivňovat mezilidské vztahy. Publikace je určena učitelům, vychovatelům, ale i rodičům. Nabízí možnost zajímavé a tvořivé práce, která rozvíjí fantazii, představivost, podněcuje obrazotvornost, vynalézavost, schopnost napodobovat a pozitivně působí na dětskou osobnost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.