Number of the records: 1  

Abeceda marketingu


  1.  Maruani, Laurent - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1995 - 227 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 80-85603-95-0
     marketing
     příručky
    Call numberC 285.235
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Abeceda marketingu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 285.235   

    Title statementAbeceda marketingu / Laurent Maruani ; [z francouzského originálu ... přeložili Zdeněk Mošna a Anna Krejzová]
    Main entry-name Maruani, Laurent (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 1995 (Olomouc : Moravská tiskárna)
    Phys.des.227 s. : il. ; 22 cm
    ISBN80-85603-95-0
    National bibl. num.cnb000108953
    OriginalMarketing, tout simplement
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , 339.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Abeceda marketingu
    Objasnění všech složek tzv. marketingového mixu - významu a postavení výrobku či služby, distribuce, komunikace, reklamy propagace a tvorby ceny. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.