Number of the records: 1  

Punk v kvalitativním výzkumu, aneb, "Kvalita is not dead"

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vydání - 47 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7394-985-3
      Hricová, Alena, - Editor
     sociální antropologie  kvalitativní výzkum
     abstrakta  sborníky konferencí
    Call numberC 412.261
    Umístění
    Punk v kvalitativním výzkumu, aneb, "Kvalita is not dead"
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněC 412.261 P   

    Title statementPunk v kvalitativním výzkumu, aneb, "Kvalita is not dead" : XXII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : 26.-27.1.2023, ZSF JU, České Budějovice : sborník abstraktů / Alena Hricová (editorka)
    Portion of title"Kvalita is not dead"
    XXII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku
    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku
    Varying form of title22. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku
    Main entry-action Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku (konference) (22. : 2023 : České Budějovice, Česko) (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationČeské Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, 2023
    Phys.des.47 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7394-985-3
    National bibl. num.cnb003500951
    NoteNázev z obálky
    Language noteČástečně anglický a slovenský text
    Another responsib. Hricová, Alena, 1982- (Editor)
    Another responsib. Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta (Organizer of meeting) (Publisher)
    Subj. Headings sociální antropologie * kvalitativní výzkum
    Form, Genre abstrakta * sborníky konferencí
    Conspect316 - Sociologie
    UDC 316:39 , 303.022 , (048.3) , (062.534)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina ; slovenština
    Document kindBOOKS
    Punk v kvalitativním výzkumu, aneb, "Kvalita is not dead"
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.