Number of the records: 1  

Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Svobodová, Eva, 1952- - Author
    2. vydání - 171 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7496-468-8
    Dobrá školka
     mateřské školy  děti předškolního věku  osobnostní a sociální výchova  sociální chování  altruismus  sociálněpsychologické hry
     metodické příručky
    Call numberC 408.223
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 07.06.2024)C 408.223   

    Title statementProsociální činnosti v předškolním vzdělávání / Eva Svobodová
    Cover TitleProsociální činnosti pro předškolní vzdělávání
    Main entry-name Svobodová, Eva, 1952- (Author)
    Edition statement2. vydání
    PublicationPraha : Raabe, [2022]
    Copyright notice date©2022
    Phys.des.171 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7496-468-8
    National bibl. num.cnb003399737
    Edition Dobrá školka
    NoteObálkový název: prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings mateřské školy * děti předškolního věku * osobnostní a sociální výchova * sociální chování * altruismus * sociálněpsychologické hry
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.24 , 316.346.32-053.4 , 37.015.31:316.42 , 316.62 , 17.035.1 , 37.091.33:316.6 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání
    Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání
    Možnosti rozvoje sociálního chování, morálky a etiky u předškolních dětí. Učebnice pro učitele mateřských škol.Prosociálnost se vyznačuje pozitivním sociálním chováním, které vede k pomoci druhému člověku. Aby člověk mohl prosociálně jednat, musí porozumět vnímání situace z pohledu druhé osoby, musí být schopen morálního úsudku a empatie a zároveň znát sociální normy a pravidla. Text uvádí příklady a doporučení dle jednotlivých kapitol rámcového vzdělávacího programu, přičemž uváděné rady jsou praktické a použitelné - jde o autorčiny zkušenosti coby učitelky v mateřské škole. Cílem publikace je naučit děti altruistickému chování: v potřebných situacích potlačit svůj zájem ve prospěch jiného. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.