Number of the records: 1  

Strategie firemní komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stejskalová, Dita - Author
    2., rozš. vyd. - Praha : Management Press, 2008 - 254 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-178-2
      Horáková, Iveta - Author   Škapová, Hana - Author
     identita organizace  public relations  marketingová komunikace  manažerská komunikace
     příručky  případové studie
    Call numberC 407.226
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategie firemní komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 407.226 a   

    Title statementStrategie firemní komunikace / Dita Stejskalová, Iveta Horáková, Hana Škapová
    Main entry-name Stejskalová, Dita (Author)
    Edition statement2., rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Management Press, 2008
    Phys.des.254 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-178-2 Kč 420,00
    National bibl. num.cnb001799606
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Horáková, Iveta (Author)
    Škapová, Hana (Author)
    Subj. Headings identita organizace * public relations * marketingová komunikace * manažerská komunikace
    Form, Genre příručky * případové studie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 005.336 , 659.4 , 658.8:316.77 , 005.57 , (035) , (078.7)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Strategie firemní komunikace
    Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.