Number of the records: 1  

Pohledy na diagnostiku školní připravenosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vítová, Jitka, 1976- - Author
    130 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN 978-80-7465-508-1
      Maněnová, Martina, - Author   Wolf, Janet - Author
     pedagogický výzkum  pedagogická diagnostika  školní zralost  odklad školní docházky  školní úspěšnost
     kolektivní monografie
    Call numberC 405.723
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Pohledy na diagnostiku školní připravenosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 405.723   

    Title statementPohledy na diagnostiku školní připravenosti / Jitka Vítová, Martina Maněnová, Janet Wolf
    Main entry-name Vítová, Jitka, 1976- (Author)
    PublicationČervený Kostelec : Pavel Mevart, 2021
    Phys.des.130 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN978-80-7465-508-1
    National bibl. num.cnb003399628
    NoteJméno nakladatele správně: Pavel Mervart
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Maněnová, Martina, 1964- (Author)
    Wolf, Janet (Author)
    Subj. Headings pedagogický výzkum - Česko * pedagogická diagnostika * školní zralost * odklad školní docházky * školní úspěšnost
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.012 , 37.013.77 , 373.29 , 37.014.531-021.68 , 37.091.212.7-026.18 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Pohledy na diagnostiku školní připravenosti
    Včasná pedagogická diagnostika v oblastech, které ovlivňují školní úspěšnost dítěte, je klíčová pro podporu jeho rozvoje. Předkládaná kniha prezentuje výsledky dvouletého šetření zaměřeného na školní připravenost a odklad školní docházky. V úvodní části knihy jsou pro srovnání uvedeny možnosti diagnostiky v předškolním věku nejen v České republice, ale i v zahraničí (USA, Německo, Polsko, Rakousko). Velká část knihy je věnována rozboru výsledků z vlastního testování dětí v oblasti školní připravenosti za použití diagnostického nástroje iSophi. Autorky knihy dále popisují funkčnost, využitelnost a líbivost tohoto diagnostického nástroje, a to jak pohledem učitelů mateřských škol a přípravných tříd, tak i pohledem rodičů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.