Number of the records: 1  

Víra, náboženství a církve

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vydání - 164 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-92-7
    Verbum ; Verbum
    2009-2016 2001-2020
     náboženská víra  náboženství  církve  názory a postoje  veřejné mínění  náboženství a společnost  marketing  sociologie náboženství  kvalitativní výzkum  kvantitativní výzkum
     monografie
    Umístění
    Víra, náboženství a církve
    Title statementVíra, náboženství a církve : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 / Radim Bačuvčík
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017
    Phys.des.164 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-92-7
    National bibl. num.cnb002983758
    Edition Verbum
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings 2009-2016 * 2001-2020 * náboženská víra * náboženství * církve * názory a postoje - Česko * veřejné mínění - Česko * náboženství a společnost - Česko * marketing * sociologie náboženství * kvalitativní výzkum - Česko - 2001-2020 * kvantitativní výzkum - Česko - 2001-2020
    Form, Genre monografie
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC 2-184.3 , 21/29-1/-9 , 2-7 , 316.64 , 316.65 , 2-67 , 339.138 , 316.74:2 , 303.022 , 303.023 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Víra, náboženství a církve
    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.