Number of the records: 1  

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Harantová, Lenka, 1984- - Author
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2014 - 154 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-52-1
     sociální reklama  sociální reklama  reklamní kampaně  vysokoškolští studenti  vliv médií
     monografie
    Umístění
    Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
    Title statementVnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty / Lenka Harantová
    Main entry-name Harantová, Lenka, 1984- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2014
    Phys.des.154 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-52-1
    National bibl. num.cnb002610113
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings sociální reklama * sociální reklama - Česko * reklamní kampaně - Česko * vysokoškolští studenti - Česko * vliv médií - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1:364 , 659.113.6 , 378.011.3-052 , 316.774:316.776.33 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
    Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.