Number of the records: 1  

Konec marketingu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gil, Carlos, 1983- - Author
    První české vydání - 196 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-1296-8
      Sýkorová, Ivana - Translator
     marketing
     příručky
    Call numberC 401.028
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Konec marketingu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 31.05.2024)C 401.028   

    Uniform title End of marketing. Česky
    Title statementKonec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích / Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová
    Portion of titleOvládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
    Main entry-name Gil, Carlos, 1983- (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Grada, 2021
    Phys.des.196 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-1296-8 Kč 349,00
    National bibl. num.cnb003329050
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Sýkorová, Ivana (Translator)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 339.138 , 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Konec marketingu
    Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.