Number of the records: 1  

Byznys etiketa a komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Špaček, Ladislav, 1949- - Author
    Vydání druhé, revidované a doplněné - 373 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm
    ISBN 978-80-242-7366-2
    Universum
      Ťavodová, Naděžda - Translator
     manažerská etiketa  etiketa  manažerská komunikace
     příručky
    Call numberB 59.340
    Umístění 395 - Etiketa. Společenské chování
    Byznys etiketa a komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 59.340   

    Title statementByznys etiketa a komunikace : jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy / Ladislav Špaček ; fotografie v příloze Naděžda Ťavodová
    Main entry-name Špaček, Ladislav, 1949- (Author)
    Edition statementVydání druhé, revidované a doplněné
    PublicationPraha : Euromedia Group, 2021
    Phys.des.373 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm
    ISBN978-80-242-7366-2
    National bibl. num.cnb003310274
    Edition Universum (Euromedia Group)
    Another responsib. Ťavodová, Naděžda (Translator)
    První vydání vyšlo pod názvem Business etiketa a komunikace. Špaček, Ladislav
    Subj. Headings manažerská etiketa * etiketa * manažerská komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect395 - Společenské chování. Etiketa
    UDC 395 , 395:658 , 005.57 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru395 - Etiketa. Společenské chování
    Document kindBOOKS
    První vydání vyšlo pod názvem Business etiketa a komunikace Špaček, Ladislav
    Byznys etiketa a komunikace
    Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.