Number of the records: 1
Ma, Liping, 1951- - Author
Vydání první - xli, 240 stran : ilustrace, grafy ; 20 cm
ISBN 978-80-200-3219-5
Galileo ;
Rákosník, Jiří, - Translator
Ma, Liping, 1951-
vysokoškolské učitelky matematika předmětová didaktika pedagogické dovednosti základní školy základní školy
monografie jubilejní publikaceCall number C 400.468 Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika Uniform title Knowing and teaching elementary mathematics. Česky Title statement Znát a učit elementární matematiku : jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumějí matematickým základům : jubilejní vydání / Liping Ma ; z anglického originálu Knowing and teaching elementary mathematics - teachers' understanding of fundamental mathematics in China and the United States (anniversary edition) ... přeložil Jiří Rákosník Main entry-name Ma, Liping, 1951- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Academia, 2021 Phys.des. xli, 240 stran : ilustrace, grafy ; 20 cm ISBN 978-80-200-3219-5 National bibl. num. cnb003263653 Edition Galileo ; 77 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Another responsib. Rákosník, Jiří, 1950- (Translator)
Subj. Headings Ma, Liping, 1951- * vysokoškolské učitelky - Čína - 20.-21. století * matematika * předmětová didaktika * pedagogické dovednosti * základní školy - Spojené státy americké * základní školy - Čína Form, Genre monografie * jubilejní publikace Conspect 51 - Matematika UDC 378.011.3-055.2 , 51 , 37.016.026 , 37.091.321 , 373.3 , (73) , (510) , (048.8) , (082.2) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 51 - Matematika. Teoretická matematika Document kind BOOKS Od začátku 20. století probíhají v mnoha zemích debaty o tom, co a jak učit v elementární matematice. Běžně se má za to, že elementární matematika je jednoduchá, všem srozumitelná a učit ji je snadné. Autorka dokládá, že učit ji dobře snadné není. Na základě rozhovorů s čínskými a americkými učiteli rozebírá příklady dobrých a špatných postupů ve výuce, odhaluje systémové nedostatky v přípravě učitelů a navrhuje konkrétní kroky ke zlepšení. Dochází k jasným závěrům: učitel musí důkladně rozumět obsahu vyučovaného předmětu; má-li se zlepšit vzdělávání žáků v matematice, musí mít jejich učitelé lepší znalosti školské matematiky a dobré podmínky pro přípravu a celoživotní vzdělávání. Kniha je určena všem, komu záleží na zlepšení výuky matematiky: učitelům, vysokoškolským pedagogům, studentům, rodičům a politikům. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1