Number of the records: 1
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
Foret, Miroslav, 1946- - Author
První vydání - 166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
ISBN 978-80-271-1723-9
Melas, Dávid, - Author
marketingový výzkum marketingový management
monografieCall number C 398.616 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas Portion of title Marketingový výzkum Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada, 2021 Phys.des. 166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-271-1723-9 National bibl. num. cnb003274609 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Melas, Dávid, 1993- (Author)
Subj. Headings marketingový výzkum * marketingový management Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 , 658.8:005 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1