Number of the records: 1  

Když dětem nejde čtení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Emmerlingová, Stanislava - Author
    Vyd. 3. - Praha : Portál, 2011 - 79 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7367-886-9
     čtení  dyslexie
     učebnice základních škol  pracovní sešity
    Call numberB 59.048/1
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Když dětem nejde čtení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 59.048/1   

    Title statementKdyž dětem nejde čtení. 1, Čtení slov s otevřenou slabikou / Stanislava Emmerlingová ; [ilustrace Olga Ptáčková]
    Portion of titleČtení slov s otevřenou slabikou
    Main entry-name Emmerlingová, Stanislava (Author)
    Edition statementVyd. 3.
    Issue dataPraha : Portál, 2011
    Phys.des.79 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7367-886-9
    National bibl. num.cnb002158448
    Subj. Headings čtení * dyslexie
    Form, Genre učebnice základních škol * pracovní sešity
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 37.016:028-028.31 , 616.89-008.434.5 , (075.2) , (076.1)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Když dětem nejde čtení
    Když dětem nejde čtení 1. Čtení slov s otevřenou slabikou Tyto pracovní listy jsou zábavnou čítankou, určenou dětem, které při běžné výuce čtení v první třídě nezvládly plynulé čtení otevřených slabik a slov z nich složených a které čtou bez porozumění. Pracovní listy jsou vhodné i pro individuální práci s dyslektickými dětmi integrovanými v běžných třídách základní školy, případně k výuce čtení ve specializovaných dyslektických třídách, zvláštních školách, a také k nácviku čtení v pedagogicko-psychologických poradnách, nebo v domácím prostředí pod vedením rodičů, s vyučujícím dítěte nebo se speciálním pedagogem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.