Number of the records: 1  

Nový zeměpis II. v kostce pro SŠ

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brzóska, Martin, 1978- - Author
    1. vydání - 255 stran : ilustrace, mapy ; 24 cm
    ISBN 978-80-253-4810-9
    V kostce
     zeměpis  učivo středních škol
     učebnice středních škol  příručky
    Call numberC 396.388/2
    Umístění 91 - Zeměpis jako učební předmět
    Nový zeměpis II. v kostce pro SŠ
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 396.388/2   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 396.388/2 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 396.388/2 a   

    Title statementNový zeměpis II. v kostce pro SŠ / Martin Brzóska
    Cover TitleNový zeměpis II. v kostce - regionální geografie
    Varying form of titleNový zeměpis II. v kostce pro střední školy
    Main entry-name Brzóska, Martin, 1978- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Fragment, 2020
    Phys.des.255 stran : ilustrace, mapy ; 24 cm
    ISBN978-80-253-4810-9 Kč 229,00
    Edition V kostce (Fragment)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings zeměpis * učivo středních škol
    Form, Genre učebnice středních škol * příručky
    Conspect911 - Obecná geografie. Systematická geografie
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 91 , 373.5.016 , (075.3) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru91 - Zeměpis jako učební předmět
    Document kindBOOKS
    Nový zeměpis II. v kostce pro SŠ
    Publikace přináší přehled středoškolského zeměpisu „v kostce“, tedy stručně a přehledně. Slouží k připomenutí učiva regionálního zeměpisu i k jeho opakování v rozsahu přípravy k maturitní zkoušce dle RVP gymnázií. Publikace obsahuje základní poznatky k jednotlivým oblastem, státům a světadílům. Nechybí mapy, tabulky a schémata, soubory otázek k zopakování vybraného tématu či úlohy pro práci s mapou. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.