Number of the records: 1  

The place and role of social networks in personnel markenting

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Szarková, Miroslava, 1951- - Author
    79 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7556-045-2
      Matkovčíková, Natália - Author   Beláňová, Benita - Author   Buday, Maroš - Translator
     personální marketing  informační a komunikační technologie  sociální média
     monografie
    Call numberC 389.685
    Umístění
    The place and role of social networks in personnel markenting
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněC 389.685 P   

    Title statementThe place and role of social networks in personnel markenting / Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová ; translator: Maroš Buday
    Main entry-name Szarková, Miroslava, 1951- (Author)
    PublicationČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019
    Phys.des.79 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7556-045-2
    National bibl. num.cnb003124404
    Note100 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Matkovčíková, Natália (Author)
    Beláňová, Benita (Author)
    Buday, Maroš (Translator)
    Subj. Headings personální marketing * informační a komunikační technologie * sociální média
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.95/.96:658.8 , 004+621.39 , 316.774:004.738 , (048.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Document kindBOOKS
    The place and role of social networks in personnel markenting
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.