Number of the records: 1  

Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Grecmanová, Helena, 1959- - Author
    1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 - 201 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-3808-5
    Monografie
      Dopita, Miroslav, - Author
     vysoké školy  vzdělávání učitelů  management školy  marketingová komunikace  klima školy
     kolektivní monografie
    Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
    Title statementDeterminanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult / Helena Grecmanová, Miroslav Dopita et al.
    Main entry-name Grecmanová, Helena, 1959- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013
    Phys.des.201 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3808-5
    National bibl. num.cnb002538910
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteČást. slovenský text, české a anglické resumé
    Another responsib. Dopita, Miroslav, 1972- (Author)
    Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta
    Subj. Headings vysoké školy - Česko * vzdělávání učitelů - Česko * management školy * marketingová komunikace * klima školy
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect378 - Vysoké školy
    UDC 378 , 351.851 , 377.8 , 37.091:005.25 , 658.8:316.77 , 37.064 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština ; slovenština
    Document kindBOOKS
    Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
    Kolektivní monografie Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult vychází ze situace, kdy světové i české vysoké školství prochází reformami. Autoři monografie se zaměřují na český legislativní rámec vysokých škol, který rovněž určuje jejich ekonomické zdroje. Všímají si nového fenoménu ve vysokoškolském prostředí, a to jejich marketingové strategie. Za další z determinant vysokých škol a fakult považují jejich management, což se pojí i s otázkami jeho profesionalizace a znalostí v oblasti vedení a hodnocení pracovníků. Akademickým pracovníkům a jejich profesi je proto věnována další kapitola. Vysoké školy a fakulty však netvoří jen legislativní a ekonomické struktury, ale především studenti a doktorandi, jež jsou předmětem kapitol závěrečných. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.