Number of the records: 1  

Didaktika mateřské školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Syslová, Zora, 1964- - Author
    1. vydání - 252 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7598-276-6
    Řízení školy
      Burkovičová, Radmila - Author   Kropáčková, Jana, - Author   Šilhánová, Kateřina, - Author   Štěpánková, Lucie - Author
     obecná didaktika  předškolní výchova  pedagogické dovednosti
     kolektivní monografie
    Call numberC 388.320
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 388.320   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 388.320 v1   

    Title statementDidaktika mateřské školy / Zora Syslová, Radmila Burkovičová, Jana Kropáčková, Kateřina Šilhánová, Lucie Štěpánková
    Main entry-name Syslová, Zora, 1964- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Wolters Kluwer, 2019
    Phys.des.252 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7598-276-6
    National bibl. num.cnb003070778
    Edition Řízení školy (Wolters Kluwer ČR)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Burkovičová, Radmila (Author)
    Kropáčková, Jana, 1967- (Author)
    Šilhánová, Kateřina, 1953- (Author)
    Štěpánková, Lucie (Author)
    Subj. Headings obecná didaktika * předškolní výchova * pedagogické dovednosti
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 37.02 , 373.2 , 37.091.321 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Didaktika mateřské školy
    Didaktika mateřské školy
    Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.