Number of the records: 1  

Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. české vyd. - Praha : Karolinum, 2014 - 473 s. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-2400-6
      Feuerstein, Reuven, - Author
     instrumentální obohacování (metoda)  učení  poznávání  inteligence (schopnost)  rozvoj inteligence  rozvoj myšlení
     monografie
    Call numberC 386.432
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 386.432   

    Title statementVytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti : Feuersteinův program instrumentálního obohacení / Reuven Feuerstein ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložila Věra Pokorná]
    Portion of titleFeuersteinův program instrumentálního obohacení
    Edition statement1. české vyd.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2014
    Phys.des.473 s. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
    ISBN978-80-246-2400-6
    National bibl. num.cnb002565156
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalCreating and enhancing cognitive modifiability
    Another responsib. Feuerstein, Reuven, 1921-2014 (Author)
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings instrumentální obohacování (metoda) * učení * poznávání * inteligence (schopnost) - kulturní aspekty * rozvoj inteligence * rozvoj myšlení
    Form, Genre monografie
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 37.091.39:159.95 , 159.953.5 , 159.95 , 159.956.2 , 316.72/.75 , 159.955 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti
    Kniha je základním teoretickým dílem popisujícím metodu, která rozvíjí kognitivní funkce jedince a učí ho všem mentálním operacím a strategiím duševní činnosti. Tím rozšiřuje mentální potenciál jedince a jeho schopnost učit se, a tak pomáhá překlenout deficity kognitivních funkcí u různých skupin žáků (mentální retardace, vývojové poruchy mozku, kulturně či sociálně deprivované děti, nevidomí apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.