Number of the records: 1  

Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dombrovská, Michaela, 1976- - Author
    První vydání - 149 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-3969-7
    2011-2020
     informační společnost  vzdělávací politika  informační výchova  informační gramotnost  funkční gramotnost  klíčové kompetence  vzdělávací programy
     monografie
    Call numberC 385.967
    Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.05.2024)C 385.967   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 385.967 v1   

    Title statementInformační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma : návod na tvorbu koncepčních dokumentů v oblasti informačního vzdělávání / Michaela Dombrovská
    Main entry-name Dombrovská, Michaela, 1976- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2018
    Phys.des.149 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-3969-7
    National bibl. num.cnb003061458
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings 2011-2020 * informační společnost - Česko - 2011-2020 * vzdělávací politika - Česko - 2011-2020 * informační výchova - Česko - 2011-2020 * informační gramotnost - Česko - 2011-2020 * funkční gramotnost - Česko - 2011-2020 * klíčové kompetence - Česko - 2011-2020 * vzdělávací programy - Česko - 2011-2020
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4 - Sociální procesy
    UDC 316.42:007 , 37.014.5 , 37.03:[007+004] , 37.03 , 371.214 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Document kindBOOKS
    Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma
    Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma
    Monografie propojuje obory informační věda, veřejná politika a právo v rámci tématu rozvíjení informační gramotnosti, respektive informačního vzdělávání na základě systémové teorie. S pomocí zakotvené teorie a teorie rámování agend dospívá k formulaci teoretického předpokladu vln vývoje gramotností a k návrhu metodiky tvorby koncepcí pro oblast informačního vzdělávání na různých stupních, úrovních a institucích v České republice. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.