Number of the records: 1  

Nauč mě, jak to mám udělat sám

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Poussin, Charlotte - Author
    První české vydání - 222 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN 978-80-256-2459-3
      Roberfroid, André, - Author of introduction   Klimšová, Zuzana - Translator
     metoda Montessori  děti předškolního věku  výchova dítěte
     příručky
    Call numberC 384.945
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 384.945   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 384.945 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 384.945 a   

    Uniform title Apprends-moi a faire seul. Česky
    Title statementNauč mě, jak to mám udělat sám : pedagogika Montessori vysvětlená rodičům / Charlotte Poussin ; předmluva André Roberfroid
    Main entry-name Poussin, Charlotte (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., 2018
    Phys.des.222 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN978-80-256-2459-3
    National bibl. num.cnb003074153
    NoteZ francouzštiny přeložila Zuzana Klimšová. "Zaměřeno na věk 3-6 let"--Obálka
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Roberfroid, André, 1942- (Author of introduction)
    Klimšová, Zuzana (Translator)
    Subj. Headings metoda Montessori * děti předškolního věku * výchova dítěte
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.4 , 37.091.4 , 37.03-053.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Nauč mě, jak to mám udělat sám
    Nauč mě, jak to mám udělat sám
    Příručka je určená převážně rodičům předškolních dětí, kteří se chtějí srozumitelně seznámit s principy jednoho z alternativních stylů vzdělávání, tzv. pedagogiky Montessori.Přehledný průvodce představuje konkrétní kroky a postupy alternativní metody vzdělávání, která si klade za cíl zdokonalovat schopnosti dítěte tak, aby v budoucnu bylo lépe přizpůsobivé stále se měnícímu světu a rozvíjelo pozitivní vztahy se svým okolím. Jednotlivé kapitoly se věnují historii, základním pilířům Montessori pedagogiky - v předškolním i školním prostředí, seznámí s rolí učitele a zdůrazňují důležitost spolupráce s rodiči. Poslední kapitola obsahuje pracovní listy s domácími aktivitami, které mohou přispět k rozvoji dětí od 2,5 do 6 let. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.