Number of the records: 1  

Sportovní marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kunz, Vilém, 1974- - Author
    První vydání - 173 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-0560-1
    Expert
     sport a společnost  sportovní marketing  sportovní organizace  společenská odpovědnost firem  sponzorství
     monografie
    Call numberC 379.496
    Umístění 796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    Sportovní marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 379.496   

    Title statementSportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz
    Main entry-name Kunz, Vilém, 1974- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2018
    Phys.des.173 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0560-1
    National bibl. num.cnb002985722
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství
    Form, Genre monografie
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC 796/799:316.72/.75 , 796.062:658.8 , 796/799:061 , 005.35 , 338.246.027 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    Document kindBOOKS
    Sportovní marketing
    Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.