Number of the records: 1  

Dítě a přírodní zákony

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Alvarez, Céline, 1983- - Author
    Vydání první - 286 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-242-6002-0
    Universum
      Jovanovičová, Hana, - Translator
     výchova a vzdělávání  děti předškolního věku  metoda Montessori  výchova dítěte  vyučovací metody
     monografie  populárně-naučné publikace
    Call numberC 379.427
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 379.427   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 379.427 b   
    Vltava k vypůjčeníC 379.427 Va   

    Uniform title Lois naturelles de l'enfant. Česky
    Title statementDítě a přírodní zákony : převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti / Céline Alvarezová ; z francouzského originálu Les lois naturelles de l'enfant ... přeložila Hana Jovanovičová
    Main entry-name Alvarez, Céline, 1983- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Knižní klub, 2018
    Phys.des.286 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-242-6002-0
    National bibl. num.cnb002956891
    Edition Universum (Knižní klub)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Jovanovičová, Hana, 1951- (Translator)
    Subj. Headings výchova a vzdělávání * děti předškolního věku * metoda Montessori * výchova dítěte * vyučovací metody
    Form, Genre monografie * populárně-naučné publikace
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.4 , 37.0 , 37.091.4 , 37.03-053.2 , 371.3 , (0.062) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Dítě a přírodní zákony
    Dítě a přírodní zákony
    Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.Každé dítě se rodí s přirozenou touhou po poznání. Pokud vyrůstá od počátku v harmonickém světě plný hravých a zábavných podnětů, podporují se tím maximálně jeho logické schopnosti, kreativita, pohybové dovednosti, manuální zručnost, vyjadřování, empatie či umělecké schopnosti. Bohužel současný vzdělávací systém nerespektuje přirozené mechanismy lidského učení, nerozvíjí tak správně vrozené schopnosti dětí a ty z velké části opouštějí vzdělávací instituce s velmi nízkým edukačním potenciálem. Autorka provedla zlomový experiment v mateřské škole v Gennevilliers, v oblasti s velkými sociálními a ekonomickými nerovnostmi. Podrobně zaznamenala tříletou zkušenost s uplatňováním přístupu Montessori, který obohatila o nejnovější poznatky z oboru neurovědy. Ve své knize podrobně rozebírá jednotlivé okruhy výuky a dosažené výjimečné výsledky. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.