Number of the records: 1
Alvarez, Céline, 1983- - Author
Vydání první - 286 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-242-6002-0
Universum
Jovanovičová, Hana, - Translator
výchova a vzdělávání děti předškolního věku metoda Montessori výchova dítěte vyučovací metody
monografie populárně-naučné publikaceCall number C 379.427 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Uniform title Lois naturelles de l'enfant. Česky Title statement Dítě a přírodní zákony : převratná metoda vzdělávání pro předškolní děti / Céline Alvarezová ; z francouzského originálu Les lois naturelles de l'enfant ... přeložila Hana Jovanovičová Main entry-name Alvarez, Céline, 1983- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Knižní klub, 2018 Phys.des. 286 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-242-6002-0 National bibl. num. cnb002956891 Edition Universum (Knižní klub) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Jovanovičová, Hana, 1951- (Translator)
Subj. Headings výchova a vzdělávání * děti předškolního věku * metoda Montessori * výchova dítěte * vyučovací metody Form, Genre monografie * populárně-naučné publikace Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 316.346.32-053.4 , 37.0 , 37.091.4 , 37.03-053.2 , 371.3 , (0.062) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS Autorka v knize představuje převratný způsob výuky předškolních dětí s uplatněním přístupu Montessori, doplněný o nejnovější poznatky z oboru neurovědy.Každé dítě se rodí s přirozenou touhou po poznání. Pokud vyrůstá od počátku v harmonickém světě plný hravých a zábavných podnětů, podporují se tím maximálně jeho logické schopnosti, kreativita, pohybové dovednosti, manuální zručnost, vyjadřování, empatie či umělecké schopnosti. Bohužel současný vzdělávací systém nerespektuje přirozené mechanismy lidského učení, nerozvíjí tak správně vrozené schopnosti dětí a ty z velké části opouštějí vzdělávací instituce s velmi nízkým edukačním potenciálem. Autorka provedla zlomový experiment v mateřské škole v Gennevilliers, v oblasti s velkými sociálními a ekonomickými nerovnostmi. Podrobně zaznamenala tříletou zkušenost s uplatňováním přístupu Montessori, který obohatila o nejnovější poznatky z oboru neurovědy. Ve své knize podrobně rozebírá jednotlivé okruhy výuky a dosažené výjimečné výsledky. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1