Number of the records: 1  

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Young, Miles, 1954- - Author
    První české vydání - 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN 978-80-256-2159-2
      Juppa, Vlastimil - Translator
     Ogilvy, David, 1911-1999
    20. století
     podnikatelé  reklama a propagace  internetová reklama  dějiny reklamy
     monografie
    Call numberC 377.827
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ogilvy o reklamě v digitálním věku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.827   

    Uniform title Ogilvy on advertising in the digital age. Česky
    Title statementOgilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young
    Main entry-name Young, Miles, 1954- (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018
    Phys.des.288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN978-80-256-2159-2
    National bibl. num.cnb002984432
    NoteZ angličtiny přeložil Vlastimil Juppa. Poznámky. Obsahuje rejstřík
    Another responsib. Juppa, Vlastimil (Translator)
    Subj. Headings Ogilvy, David, 1911-1999 * 20. století * podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658-051 , 659.1 , 659.19 , 659.1(091) , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Ogilvy o reklamě v digitálním věku
    Aktualizované vydání, již tradiční knihy, odkrývá tajemství úspěšné reklamy 21. století.David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.